poniedziałek, 9 listopada 2015

Wodospadowy wstęp przed Niagarą, czyli Watkins Glen State Park.

   Watkins Glen State Park w regionie Finger Lakes w stanie Nowy Jork. Nasz przerywnik w drodze do wodospadów Niagary z NYC. W długiej drodze, bo chyba jakoś 7-godzinnej. Szczerze mówiąc, to bardzo chciałam już dotrzeć pod kanadyjską granicę i wcale nie chciało mi się oglądać jakiegoś tam parku stanowgo po drodze. 


   Gdy rozpoczęliśmy spacer przez park szlakiem Gorge Trail to moje pierwsze myśli były mniej więcej takie: "Miałam rację, nic ciekawego, takie same lasy i rzeczki mam u siebie".


 Jednak im dalej, tym było ciekawiej...





i ciekawiej...







Aż w końcu stwierdziłam "Cholera, jednak byłam w błędzie, było warto się tu zatrzymać!"







   Warto. Kanion, wodospady, kamienne mosty, paprocie i promienie słońca próbujące się dostać do kanionu sprawiają, że czas spędzony na tym szlaku daje niesamowitą przyjemność naszym oczom.


Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz